Agentura YAGA jako jedna z prvních v Čechách začala zpracovávat obsáhlé marketingové studie, na jejichž základě doporučovala klientům propagační strategii. Studie obsahovaly statistická data, které agentura získávala vlastními silami, například dotazovými akcemi či namátkovým sběrem informací. Postupně došlo k transformaci struktury poskytovaných služeb na formu "FULL SERVICE". Za dobu existence byla navázána celá řada dlouhodobých kontaktů a vazeb se společnostmi, které poskytují služby, potřebné pro reklamní trh. Zejména jde o oblast tisku, direct marketingu, pronájmu reklamních ploch či časů a rovněž výroby atypických reklamních materiálů. Samozřejmostí je mapování, analýza a poradenství v oblasti digitálních médií, sociálních sítí a technologií navazujících na využití chytrých telefonů, tabletů a dalších zobrazovacích zařízení s různou úrovní rozlišení obrazu. Poskytování komplexních služeb zahrnuje i ucelený administrativně technický servis včetně správy webových stránek, jejich tvorby a umístění. Samostatnou oblastí je marketing v oblasti sportovního prostředí, včetně péče o sportovní zařízení, kde agentura zúročuje své znalosti a zkušenosti nabyté v posledních deseti letech
Vytvoření relativně pevné pozice na trhu je důsledkem systematické mnohaleté práce všech pracovníků agentury YAGA.